URBAN LEGAL
KANCELARIE RADCÓW PRAWNYCH
Usługi
NASZE USŁUGI PRAWNE ŚWIADCZONE ZDALNIE
Kontakt następuje telefonicznie lub przez komunikator WhatsApp (napisz jaki rodzaj kontaktu preferujesz w formularzu zakupu)
USŁUGI ŚWIADCZONE NA NAJWYŻSZYM MOŻLIWYM POZIOMIE
W ramach naszych porad oferujemy doradztwo prawne (rozmowa doradcza) oraz przygotowywanie pism (po ustaleniach w trakcie rozmowy doradczej) w następujących zakresach:
- ogólna rozmowa dotycząca tematu porady i odpowiedzi na pytania
- ocena szans i ryzyka utraty uprawnień do danego świadczenia przy składaniu wniosku o inne świadczenie
- ocena załączanej do wniosku o dane świadczenie dokumentacji
- analiza akt sprawy
- sporządzanie pism i odwołań do organów orzeczniczych (PZdsON, WZdsON, ZUS) i innych organów,
- sporządzanie pism, odwołań, pozwów, apelacji, skarg w postępowaniu sądowym i administracyjnym
- przygotowanie wniosku o konkretne świadczenie
- pomoc w redagowaniu odpowiedzi na pisma z organu administracji, orzeczniczego, sądu, innych instytucji
- redagowanie zastrzeżeń do opinii biegłych lekarzy sądowych
- pomoc w innych czynnościach mogących powstać w ramach postępowań
Jeżeli oprócz rozmowy doradczej będzie Pan/Pani chciał/chciała, aby pomóc zredagować konkretne pismo umówimy się w tym zakresie indywidualnie w czasie porady (w czasie rozmowy telefonicznej nie przygotowujemy pism).
Możesz skorzystać z porady z zakresu:
- orzeczenia o niepełnosprawności
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
- karty parkingowej
- świadczenia pielęgnacyjnego
- zasiłku pielęgnacyjnego
- decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia i świadczenia wspierającego
- renty socjalnej
- renty rodzinnej
- renty z tytułu niezdolności do pracy
- świadczenia uzupełniającego, tzw. 500 + dla osób niesamodzielnych
- ubezwłasnowolnienia
- kuratora dla osoby niepełnosprawnej (art. 183 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego)
- zabezpieczenia na przyszłość niesamodzielnej osoby z niepełnosprawnością
- pełnomocnictwa do działania za osobę z niepełnosprawnością
- prawa pracy osób z niepełnosprawnością
- naruszeń prawa pracy osób z niepełnosprawnością
- dyskryminacji i mobbingu ze względu na niepełnosprawność
- alimentów na dziecko (w tym dorosłe dziecko) z niepełnosprawnością
- dziedziczenia
CENNIK USŁUG
PORADA PRAWNA
Cena od 80 do 240 zł
Można wykupić poradę trwającą od 20 minut do 60 minut
- Porada 20 minut – 80 zł
- Porada 40 minut – 160 zł
- Porada 60 minut – 240 zł
Wskazujemy, iż przy zakupie porady, w czasie procesu płatniczego należy wypełnić obowiązkowe pole poprzez wybranie z listy zawierającej tematy porad, konkretnego zakresu porady.
Prosimy dokładnie przygotować się do porady. Jeżeli będzie potrzeba, aby w czasie porady przejrzeć dodatkowe dokumenty (do 10 stron), należy mieć je przygotowane, aby wysłać nam ich scan mailem. Czas przesłania i zapoznania się z dodatkowymi dokumentami wlicza się wtedy w czas porady, gdy zapoznajemy się z nimi. Proces ten zajmuje więc dodatkowy czas. Prosimy o wykupienie odpowiedniej ilości czasu na poradę, gdyż czas jej trwania uzależniony jest zawsze od wykupionej opcji. Nie ma możliwości, aby w czasie trwania porady przedłużyć ją poprzez wykupienie dodatkowego czasu. W przypadku,gdy minie czas porady, a sprawa nie będzie do końca wyjaśniona można wykupić nową poradę w najbliższym wolnym terminie.
Jeżeli masz więcej dokumentów, które wymagają naszej analizy, tj. od 10 do 60 stron skorzystaj z usługi Porada prawna z analizą dokumentacji
Kontakt następuje telefonicznie lub przez komunikator WhatsApp (Proszę napisać w formularzu zakupu jaki rodzaj kontaktu Pani/Pan preferuje)
PORADA PRAWNA
WRAZ Z ANALIZĄ DOKUMENTACJI
Cena od 300 do 450 zł
(dokumentacja zawierająca od 10 do 60 stron)
Możesz wykupić poradę trwającą 30 minut lub 60 minut
- Porada 30 minut – 300 zł
- Porada 60 minut – 450 zł
Wskazujemy, iż przy zakupie porady, w czasie procesu płatniczego należy wypełnić obowiązkowe pole poprzez wybranie z listy zawierającej tematy porad, konkretnego zakresu porady.
Prosimy dokładnie przygotować się do porady. Jeżeli będzie potrzeba, aby w czasie porady przejrzeć dodatkowe dokumenty (do 10 stron), należy mieć je przygotowane, aby wysłać nam ich scan mailem. Czas przesłania i zapoznania się z dodatkowymi dokumentami wlicza się wtedy w czas porady, gdy zapoznajemy się z nimi. Proces ten zajmuje więc dodatkowy czas. Prosimy o wykupienie odpowiedniej ilości czasu na poradę, gdyż czas jej trwania uzależniony jest zawsze od wykupionej opcji. Nie ma możliwości, aby w czasie trwania porady przedłużyć ją poprzez wykupienie dodatkowego czasu. W przypadku, gdy minie czas porady, a sprawa nie będzie do końca wyjaśniona można wykupić nową poradę w najbliższym wolnym terminie.
W przypadku, gdy ilość stron dokumentacji jest większa niż 60 należy skontaktować się i umówić na indywidualną wycenę porady.
Kontakt następuje telefonicznie lub przez komunikator WhatsApp (Proszę napisać w formularzu zakupu jaki rodzaj kontaktu Pani/Pan preferuje)